Keresés ebben a blogban

2014. június 3., kedd

Rusztikus angol almás pite


Az ötletet egy film adta, amit pár napja láttam, kézzel gyúrt barackos pite készült ott.
Nekem épp alma volt itthon, így abból csináltam meg, de bármilyen idénygyümölcsből elkészíthető.

Hozzávalók:
15 dkg magliszt ( kókusz, szezám, len)
15 dkg őrölt magkeverék ( mandula és napraforgó)
15 dkg zsiradék ( kókuszzsír, vagy vaj)
4 ek paleo édesítő
csipet só
2 tojás
fahéj

Töltelék:
1,5 kg alma felszeletelve
paleo édesítő ízlés szerint
fahéj 
                                                                                        
Az egészet beledobtam a keverőgépbe úgy,hogy a hideg vajat apránként vagdostam hozzá. Mikor összeállt a massza, 10 percre betettem a hűtőbe.
Két felé választottam és két sütőpapír között kinyújtottam.
180 fokon fél órát sült.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése